سن فایل(snfile)

انواع فایل های ناب علمی
مشخصات بلاگ
سن فایل(snfile)

در این بلاگ سعی شده است با ارائه انواع فایل های علمی،تحقیقاتی،پژوهشی،فرهنگی راهی در جهت ارتقا علمی اساتید ،دانشجویان ،دانش آموزان و سایر دانش پژوهان سرزمین آریایی داشته باشیم.با آرزوی موفقیت برای همه مردم ایران زمین

کلمات کلیدی

دانلود کتاب تئوری حسابداری 2 ساسان مهرانی

دانلود کتاب تئوری حسابداری ولک

دانلود کتاب تئوری حسابداری 2 دکتر شباهنگ

تئوری حسابداری شباهنگ جلد 2

طرح تفصیلی منطقه ۱۸ شهر تهران

پول و ارز و بانکداری pdf

دانلود کتاب پول و ارز و بانکداری یوسف فرجی

دانلود کتاب پول و ارز و بانکداری محمد لشکری

جزوه پول و ارز بانکداری

پاورپوینت تئوری حسابداری 2 ساسان مهرانی

خلاصه تئوری حسابداری ساسان مهرانی جلد دوم

تئوری حسابداری جلد دوم دکتر ساسان مهرانی

پاورپوینت تئوری حسابداری 1

خلاصه کتاب حسابداری مدیریت ساسان مهرانی

تئوری حسابداری ساسان مهرانی جلد دوم+pdf

شهرداری دماوند

دانلود طرح تفصیلی دماوند

دانلود رایگان پاورپوینت انواع بتن

دانلود مقاله پاورپوینت تحلیل فضای شهری در تهران

کتاب

پاورپوینت

دکتر شباهنگ

جلد دوم

تئوری حسابداری

پاورپوینت تئوری حسابداری 1 هندریکسون

دانلود کتاب تئوری حسابداری گادفری

پاورپوینت تئوری حسابداری 2 شباهنگ

دانلود کتاب تئوری حسابداری هندریکسون

تئوری حسابداری 2 هندریکسون

تئوری حسابداری 2 ساسان مهرانی

بایگانی


این فایل حاوی می باشد که با فرمت ورد- قابل ویرایش در ۱۳۱ صفحه می باشد که در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.برای دریافت فایل لینک زیر را در جستجوگر خود سرچ نمایید. http://yon.ir/RIDue. 19 آذر 1396. علم و تکنولوژی · پایان نامه · مدیریت روابط مشتریان(CRM) · مدیریت دانش (KM) · دانلود پایان نامه مدیریت. بستن.

بررسی رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتری، داده کاوی و مدیریت دانش جهت ...


بررسی رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتری، داده کاوی و مدیریت دانش جهت دستیابی و ایجاد مدیریت دانش مشتری با رویکرد کسب مزیت رقابتی سازمان ها در تجارت الکترونیکی ... کلیدواژه‌ها: مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)، داده کاوی (DM)، مدیریت دانش (KM)، مدیریت دانش مشتری (CKM)، مزیت رقابتی، تجارت الکترونیکی ...

مدیریت دانش مشتری


از نظر تاریخی تا قبل از انقلاب صنعتی، تجارت و بازرگانی بیشتر رابطه محور بوده است پس از انقلاب صنعتی زمانی که تولید انبوه با روشهای جدید و متعاقب آن مصرف انبوه به‌سرعت رشد کرد، واسطه‌ها در زنجیره توزیع قدرتمندتر شده، رابطه سنتی بین تولیدکنندگان و مشتریان از هم گسسته شد. در نتیجه توزیع در سطح گسترده ...

مقاله بیس بررسی تاثیر مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با ...


دانلود مقاله بیس موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری همراه با مدل مفهومی تحقیق و پرسشنامه استاندارد جهت انجام پروبوزال ، پایان نامه و مقالات دانشجویی.

پایان نامه تاثیر مدیریت دانش(KM) بر موفقیّت مدیریت ارتباط با


Jun 24, 2016 - هدف این تحقیق بررسی تاثیر مدیریت دانش بر موفقیت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک صادرات ایران درشهرستان ارومیه است. ... ولی نتایج تحقیق نشان می دهد که بین مشتری مداری و سابقه فعالیت در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری با موفقیت اجرای CRM تاثیر معناداری وجود نداشته و فرضیه های چهارم و ...

پایان نامه رابـطه بیـن مدیـریـت دانـش با نوآوری و عملکرد کارکنان - ویکی ...


این تحقیق به منظور بررسی رابطة بین مدیریت دانش با نوآوری و عملکرد کارکنان شرکت مخابرات استان لرستان در سال 90-89 انجام شده است. ... سازماندهی ، توزیع و کاربرد دانش)، نوآوری (تحمل ریسک، نوآفرینی، یادگیری و ایجاد فضای تیمی)، عملکرد کارکنان (تعالی سازمان، بهبود خدمات به مشتری و افزایش بهره وری) مورد بررسی قرار گرفت.

[DOC]مدیریت ارتباط با مشتری( CRM)


CRM برگرفته از عبارت Customer Relationship Management بوده و در ایران با نام مدیریت ارتباط با مشتری شناخته می شود. با بهره گیری از CRM، ارتباط مشتریان با سازمان و نیازمندی های آنها مورد بررسی و تجزیه و تحلیل اصولی قرار می گیرد.CRM درواقع فرایندی است جهت گردآوری و یکپارچه سازی اطلاعات به منظور بهره برداری مؤثر ...

ادبیات نظری مدیریت دانش بایگانی | دانلود پایان نامه مدیریت|دانلود پروژه ...


چکیده:مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و مدیریت دانش (KM) برای همه شرکت ها بویژه در محیط رقابتی کنونی به ابزار استراتژیک کلیدی تبدیل شده اند. علاوه بر این، دانش مشتری یک موضوع مهم برای اجرای مدیریت ارتباط بامشتری(CRM) است.هدف ما در این پژوهش بررسیعوامل سازمانی بر ارتباط مدیریت دانش(KM )با مدیریت ارتباط با ...

KMبر مبنای استقرار همزمانCRMوCKMدر سازمان - مقاله ERP


CKMمدیریت دانش مشتری. بر مبنای استقرار همزمان. در سازمان CRMوKM. مقدمه مقاله. مدیریت دانش. در بازار رقابتی امروز که مشخصه اصلی آن، عدم قطعیت است، شرکتهایی ... مدیریت ارتباط با مشتری مدیران را قادر خواهد ساخت تا از دانش مشتری برای بالا بردن فروش، ارائه خدمات و توسعه آن استفاده کنند و سود آوری روابط مستمر را افزایش دهند.

[PDF]دانش مدیریت سیستم فرایند در اطالعات فناوری نقش بررسی )) ره) خمینی


by دولتی - ‎2015
با هدف بررسی تاثیر. فناوری اطالعات در فرآیند سیستم مدیریت دانش دانشگاه علوم دریایی. امام خمینی. )ره(. انجام شده است. پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر روش جمع آوری .... برای بهبود توانایی دانش افرا. د، برنامه. های خودآموزی و شیوه. نامه. های کاری را برای باال بردن کیفییت منیابع. ا. نسانی خود مورد استفاده قرار دهن. د. ١ Kraut. ٢ Streeter.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی