چهارشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۶، ۰۴:۰۲ ب.ظ
بررسی تاثیر بازاریابی حسی بر وفاداری مشتریان رستوران های فست فود. اعتبار موردنیاز: ۱ | تعداد صفحات: ۱۷ | تعداد نمایش خلاصه: ۷۷۲ | نظرات: ۰. سال انتشار: ۱۳۹۴. محل انتشار: کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و مهندسی صنایع. کد COI مقاله: ICMEI01_350. زبان مقاله: فارسی. حجم فایل: ۴۷۱.۲۱ کلیوبایت (فایل این مقاله در ۱۷ ...
[PDF]بررسی تاثیر بازاریابی حسی بر وفاداری مشتریان رستوران های فست فود
ﺑﺮﺭﺳﯽ ﺗﺎﺛﯿﺮ ﺑﺎﺯﺍﺭﯾﺎﺑﯽ ﺣﺴﯽ ﺑﺮ ﻭﻓﺎﺩﺍﺭﯼ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ ﺭﺳﺘﻮﺭﺍﻥ ﻫﺎﯼ ﻓﺴﺖ ﻓﻮﺩ. ﻣﺤﻞ ﺍﻧﺘﺸﺎﺭ: ﮐﻨﻔﺮﺍﻧﺲ ﺑﯿﻦ ﺍﻟﻤﻠﻠﯽ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ، ﺍﻗﺘﺼﺎﺩ ﻭ ﻣﻬﻨﺪﺳﯽ ﺻﻨﺎﯾﻊ (ﺳﺎﻝ:1394). ﺗﻌﺪﺍﺩ ﺻﻔﺤﺎﺕ ﺍﺻﻞ ﻣﻘﺎﻟﻪ: ۱۷ ﺻﻔﺤﻪ. ﻧﻮﯾﺴﻨﺪﮔﺎﻥ: ﺯﻳﻨﺐ ﺍﻧﺼﺎﺭﻱ - ﺩﺍﻧﺸﺠﻮﻱ ﻛﺎﺭﺷﻨﺎﺳﻲ ﺍﺭﺷﺪ ﺭﺷﺘﻪ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺑﺎﺯﺭﮔﺎﻧﻲ، ﮔﺮﻭﻩ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺑﺎﺯﺭﮔﺎﻧﻲ، ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﺁﺯﺍﺩ. ﺍﺳﻼﻣﻲ ﻭﺍﺣﺪ ﺍﻫﻮﺍﺯ، ﺍﻫﻮﺍﺯ، ﺍﻳﺮﺍﻥ. ﻳﻮﺳﻒ ﻛﺸﺎﻭﺭﺯ - ﻫﻴﺎﺕ ﻋﻠﻤﻲ ﮔﺮﻭﻩ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ، ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﺁﺯﺍﺩ ﺍﺳﻼﻣﻲ ﻭﺍﺣﺪ ﻧﻲ ﺭﻳﺰ. ﺧﻼﺻﻪ ﻣﻘﺎﻟﻪ:.
[PDF]داﻧﻠﻮد ﻣﻘﺎﻟﻪ ﺑﺮرﺳﯽ ﺗﺎﺛﯿﺮ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﺣﺴﯽ ﺑﺮ وﻓﺎداری
داﻧﻠﻮد ﻣﻘﺎﻟﻪ ﺑﺮرﺳﯽ ﺗﺎﺛﯿﺮ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﺣﺴﯽ ﺑﺮ وﻓﺎداری ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن رﺳﺘﻮران. ھﺎی ﻓﺴﺖ ﻓﻮد. ﺑﻪ داﻧﻠﻮد ﻣﻘﺎﻟﻪ ﺑﺮرﺳﯽ ﺗﺎﺛﯿﺮ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﺣﺴﯽ ﺑﺮ وﻓﺎداری ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن رﺳﺘﻮران ھﺎی ﻓﺴﺖ ﻓﻮد ﺟﮫﺖ ﻣﺸﺎھﺪه. ﭘﺎﯾﯿﻦ ھﻤﯿﻦ ﺻﻔﺤﻪ ﻣﺮاﺟﻌﻪ ﻧﻤﺎﯾﯿﺪ. ﺗﻌﺪاد ﺻﻔﺤﺎت : 17 ﺻﻔﺤﻪ. ﭼﮑﯿﺪه. اﻣﺮوزه، ﺑﻪ ﺧﺎطﺮ اﻓﺰاﯾﺶ ﺗﻌﺪاد زﻧﺎن ﺷﺎﻏﻞ ﮐﻪ ﺑﯿﺮون از ﻣﺤﯿﻂ ﺧﺎﻧﻪ ﮐﺎر ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ و ﺗﻐﯿﯿﺮات ﻗﺎﺑﻞ ﻣﻼﺣﻈﻪ در. ﺳﺒﮏ زﻧﺪﮔﯽ اﻓﺮاد، cm 4ﻷ. اﺳﺘﻔﺎده از ﺧﺪﻣﺎت رﺳﺘﻮران ھﺎ و ﻓﺴﺖ ﻓﻮدھﺎ ﺑﻪ ﺳﺮﻋﺖ ...
بررسی تاثیر بازاریابی حسی بر وفاداری مشتریان رستوران های فست فود
این فایل حاوی مطالعه و بررسی تاثیر بازاریابی حسی بر وفاداری مشتریان رستوران های فست فود با فرمت WORD-قابل ویرایش در ۱۷ صفحه میباشد ،در صورت تمایل می توانید.
بررسی تاثیر بازاریابی حسی بر وفاداری مشتریان رستوران های فست فود
این فایل حاوی مطالعه و بررسی تاثیر بازاریابی حسی بر وفاداری مشتریان رستوران های فست فود با فرمت WORD-قابل ویرایش در ۱۷ صفحه میباشد ،در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود فرمایید. عنوان : To investigate the effect ofsensory marketing on customer loyalty in fast food resurants سال انتشار: ...
دانلود مقاله بررسی تاثیر بازاریابی حسی بر وفاداری مشتریان رستوران ...
دانلود مقاله بررسی تاثیر بازاریابی حسی بر وفاداری مشتریان رستوران های فست فود. سال انتشار: ۱۳۹۴. محل انتشار: کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و مهندسی صنایع. تعداد صفحات: ۱۷. نویسنده(ها):. زینب انصاری – دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی، گروه مدیریت بازرگانی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز، اهواز، ایران
دانلود مقاله بررسی تاثیر بازاریابی حسی بر وفاداری مشتریان رستوران ...
چکیده. امروزه، به خاطر افزایش تعداد زنان شاغل که بیرون از محیط خانه کار می کنند و تغییرات قابل ملاحظه در سبک زندگی افراد، cm 4لأ استفاده از خدمات رستوران ها و فست فودها به سرعت رو به رشد است. به طوری که حدود یک چهارم جمعیت بزرگسال ایالات متحده آمریکا از خدمات رستوران های فست فود استفاده می کنند و این امر باعث به وجود آمدن ...
بررسی تاثیر بازاریابی حسی بر وفاداری مشتریان رستوران های فست فود
6 days ago - این فایل حاوی مطالعه و بررسی تاثیر بازاریابی حسی بر وفاداری مشتریان رستوران های فست فود با فرمت WORD-قابل ویرایش در ۱۷ صفحه میباشد ،در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود فرمایید. عنوان : To investigate the effect of sensory marketing on customer loyalty in fast food ...
بررسی تاثیر بازاریابی حسی بر وفاداری مشتریان رستوران های فست فود
بررسی تاثیر بازاریابی حسی بر وفاداری مشتریان رستوران های فست فود. این فایل حاوی مطالعه و بررسی تاثیر بازاریابی حسی بر وفاداری مشتریان رستوران های فست فود با فرمت WORD-قابل ویرایش در ۱۷ صفحه میباشد ،در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود فرمایید. عنوان : To investigate the effect of ...
قبلی - پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران
وفاداری در دهه های اخیر به یکی از مهمترین متغییرهای مطرح شده در بازاریابی تبدیل شده است.در تحقیق حاضر ما به بررسی تاثیر تبلیغات و سایر عوامل اثر گذار بر وفاداری مشتریان به برند فست فودهای پدر خوب پرداختیم.اهداف تحقیق عبارتند از: بررسی عوامل اثرگذار بر وفاداری مشتریان به برند رستورانهای پدر خوب بررسی شیوه های ...
۰
۰
۹۶/۱۰/۱۳